Djuren i mitt liv · Photoshoot

Det blev en kort trip till stallet idag

Extremt kort, faktiskt. Orken räckte inte riktigt till, förkylningen sa ifrån. Jag myste lite med fröken i hagen, tog lite bilder, och sedan begav jag mig hemåt igen. Det kändes lagom ansträngande.

Några hyfsade bilder blev det iaf, tar några nu och sedan kommer väl några fler lite senare.

”Flickan” (tror att hon heter typ Månflickan eller nåt sånt egentligen)
Tineke står och vaktar dotra sin, vackra Naomi
Naomi

Sedan slog det mig förut med att hon nu har all man på andra sidan nu, jämfört med när jag red henne innan hon såldes. Det bara dök upp i mitt huvud när jag kollade på bilder från i våras/somras.

Förr våren var manen på vänster sida av halsen (bilder till höger). Nu är manen på höger sida

Nu ska jag knarka nässpray och sedan bädda ner mig i… eller nej förresten. Ska vänta typ en timme, sedan gå ut med LB, och SEDAN bädda ner mig i soffan fram till ikväll. Det känns lagom.

Säg mig vad du tänker om detta

