Photoshoot · Vardagen

Tänk så bra en dag kan va’

Det blev ju en fin dag det där!

Jag var först upp på ”berget” även fast jag var sen, så det var ju lite skönt. Lite onödigt att jag hade stressat som tusan bara, men skitsamma. Innan familjen anlände så gick jag och Lillebror på en liten upptäcktsfärd och jag tog några kort vid timmerstugan.

Hittar du hunden? :)

När familjen anlände så blev det grillning. Det är egentligen inte så mkt man kan säga om det, det var hemskt trevligt iaf. Det roligaste var väl när Leif hotade att ”slänga” ner mamma i snön (fast det gjorde han inte) eller när Johannes knuffade ner Emma i snön (han gjorde det) eller när Emma tänkte hämnas på honom fast missade lite i beräkningen och landade själv i snön en gång till. Good times!

”Ska jag blåsa på korven så den håller sig varm?”

Efteråt åkte jag och hämtade Joanna och så begav vi oss hem till Madde och Mattias (och Samuel förstås) för att fira Maddes födelsedag ungefär en månad sent. Även detta var hemskt trevligt, vi blev bjudna på både gräddtårta och marängswisch (ja, jag stavar det så. Jag stavar det säkerligen annorlunda nästa gång jag ska skriva det) och lite annat smått och gott. Mycket smaskigt! Och mycket trevligt :)

Nu ska jag återgå till Melodifestivalen, jag återkommer senare!

Säg mig vad du tänker om detta

