Djuren i mitt liv · Photoshoot

Let there be hästbilder!

Okej. Nu är hästhelgen över och jag har tagit halvmånga bilder. Kan man säga. Jag kan ju då även samtidigt säga att det inte blev speciellt många, knappt någon, som egentligen blev bra, men ändå hyfsade för att vara ridhusbilder. Ni som fotat i ridhus vet att det inte är jättelätt. Så, nu finns det X antal inlägg med hästbilder laddade. Alla kommer dock inte komma på en gång, för då lär jag väl tappa alla läsare jag har :P Jag ska försöka portionera upp det i lagoma doser :)

Först ut: Favorithästen från SRK

Alltså, hur fin ÄR den inte?! Åhh jag blev dyngkär i den här hästen. Så så så så fin!

2 thoughts on “Let there be hästbilder!

Säg mig vad du tänker om detta

