Hästbilder, del tre

Här kommer två Kovlandsbekantingar. Stardust Cowboy Marco var Ingrids förra tävlingshäst, men han såldes. Nu är han alltså ute på banan igen! Jag har faktiskt inte känt igen honom om jag inte redan visste att det var han. Han är fin, men han ser mer ”ponnybusig” ut nu än vad han gjorde förr. Men som sagt, han är fortfarande fin :)

In action, 1,20-hoppning

Andraplacerad i 1,10

Den andra bekantingen, är en häst som jag egentligen bara sett som föl. Jag har sett honom i någon unghästklass för ett antal år sedan (minns inte när det var), men han har växt på sig fint sedan dess och ser nu riktigt fin ut! Det är Zell am See Marco. Hans mamma, Zambesi, var väl egentligen tänkt att hon skulle bli en av döttrarna Karlssons tävlingshästar, men jag vet inte riktigt varför hon inte blev det. Hur som helst, avkomman ”Salle”, har vuxit upp och blivit hopphäst :)

Säg mig vad du tänker om detta

