Djuren i mitt liv · Photoshoot

Hästbilder del sju

Sista inlägget med tävlingsbilder. Kan väl hända att det kommer dyka upp någon bild längre fram med, men inte som rena ”bilder från tävlingen”-inlägg. It ends here! (Tills nästa tävling jag åker på, vill säga. Haha!)

Här kommer iaf bilder på diverse olika favorithästar. Ingen aning om namn på dem, tyvärr. Så bra koll hade jag inte.

Den här hästen får vara med två gånger, för den är ju SÅ HIMLA FIN!

Så! Nu är jag klar! Insåg på tävlingen att jag nog har ett softspot för skimlar faktiskt… Ju gråare desto mer kär blir jag. Sen är det nästan alltid snyggt med skäckar. Det var inte såå många bruna eller fuxar som stog ut ur mängden, det är ju trots allt flest sådana. Men den som är på de sista två bilderna här, DEN VAR SÅ VACKER. Gud vad kär jag blev. Den och fuxskäcken som jag visade i ett annat inlägg blev jag helt tokkära i. Ge mig dem så är jag glad sen.

Tack!

Säg mig vad du tänker om detta

