Hästaskruttan

Det blev en tur till stallet idag. Ingen ridning idag heller, men imorn ska jag hänga med Maggan ut på en tur, det ska bli trevligt :) Ägnade istället ett par timmar åt mys och skötsel och experimenterande med kameran of course.. :)

Lillebror och Humla

Naomi och en svettig mamma Tineke :)

Maggan och Tineke

Om lite drygt en timme tänkte jag ta och bege mig till Färsta och kolla på lite dressyr. Ska bli kul som omväxling. Innan dess ska jag dock få i mig lite mat och ta en prommis med Lillebror.

Fick för övrigt nyss en middagsinbjudan av en gammal bekant. När jag konstaterade att för mig blir det alkoholfritt eftersom jag kör, så drog han tillbaka sin inbjudan. ”Kan inte käka kött utan vin!”. Notera då även att det var JAG som skulle ta alkoholfritt, jag sa ingenting om honom.

Åhh, folk alltså…

3 thoughts on “Hästaskruttan

    • Haha ja för min del kan han gott få äta ensam i fortsättningen. Och jag äter också hellre ensam om ”kravet” är att jag ska dricka alkohol. Jag har inget emot alkohol egentligen, men det finns ingen annan som kan ställa det kravet på mig, aldrig någonsin. Vill jag dricka, eller inte dricka, så är det MITT val. Passar det inte så får det vara.

Säg mig vad du tänker om detta

