Photoshoot

Några bilder från dagen

Har typ tagit mig igenom en fjärdedel av de utvalda bilderna ikväll, haha. Man kan ju få hjärnblödning för mindre, men det är roligt. Många bilder blev bättre än vad jag hade hoppats på, så jag är nöjd.

Om det är någon fler som vill vara försökskanin åt mig och kameran så är det bara att säga till ;)

Fler bilder kommer allt eftersom jag orkat gå igenom och redigerat dem!

(Redigera betyder för en gångs skull faktiskt bara sätta namn på dem, jag är förvånad över att jag inte känner något som helst behov av att ändra färger och ljus i någon av dem. Det är nog bara en bild jag gjort lite ljusare hittills, det har nog aldrig hänt förut…!) 

One thought on “Några bilder från dagen

Säg mig vad du tänker om detta

