Blogglivet

”Hade han sagt knulla hade det iallafall varit något gött för mig också!”

Det här tyckte jag var riktigt kul. Underhållande, alltså. Jag har full förståelse för tjejen!

Läses nerifrån och upp:

Jag säger inte att det inte finns något nöje i att ge en avsugning. Det finns det absolut! Och jag vet att det finns gott om tjejer och killar som får minst lika njutning av att ge oralsex som att , MEN… Nej, det där sättet att presentera handlingen är så sjukt avtändande. Hade det istället varit omvänt, på så sätt att hon sagt; ”Ska vi gå in på toaletten så jag kan suga av dig?”, då hade det varit en helt annan sak. Eller om han föreslagit att han skulle gå ner på henne. Det hade varit annat.

Jag undrar hur många, för varandra okända, människor som går med på ett approach likt ”Kom nu så ska du göra det här för/åt/på mig”. Med en partner – ja. Med en okänd – hell no.

Som avslutning kan jag ju även nämna att den twittrande Hanna Lemoines blogg, onewaycommunication.co , är en grymt bra blogg.

2 thoughts on “”Hade han sagt knulla hade det iallafall varit något gött för mig också!”

  1. AAahahaha!!! Helt sjukt ju! Jag blir fruktansvärt irriterad när sånt händer, varför kan man inte få bli sur när nån ber en suga av honom?

    1. Nej jag håller med. För övrigt tycker jag det är lite ”ofint” att ens be en okänd människa att suga av en, som om man gör den personen en tjänst. Jag skulle också bli sur! Att erbjuda en oral behandling på någon är dock en helt annan sak!

Säg mig vad du tänker om detta

