Blogglivet

Jag fastnade med annat

Jag har visserligen inget att skriva här egentligen, men jag hade faktiskt en plan om att jag ändå skulle göra ett ryck och skriva nåt fiffigt.

Men nu blev det istället så att jag börjar joxa med att, på prov, ”flytta över” en blogg från blogspot till wordpress. Pillat och pulat med design och inlägg och gud vet allt, och det kan nog funka. Fast exakt vad det blir av det hela, eller om det blir något av det hela, får bli en senare fråga. Men jag tycker om att pilla och pula.

Annars har jag även tvättstugan för tillfället. Ska gå ned och ta reda på två maskiner alldeles strax, och slänga in den sista i torktumlaren. Good shit.

Imorn ska jag, förhoppningsvis om inget annat oförutsett inträffar, äntligen få hjälp med att göra nåt åt det här risiga brunaktiga som jag har på huvudet! Fanny hade ärenden ner hit till storstan (höhö) och då pratade vi ihop oss om att en klippning kanske skulle kunna funka samtidigt då. Awesome! Men, man ska inte ropa hej förrän man är över bäcken sägs det ju, så vi får väl se. Men hoppas kan man ju :)

2 thoughts on “Jag fastnade med annat

    1. Nämen fy, det får vi väl verkligen hoppas att du slipper! Jag tänkte mer i banorna att sax lämnas hemma, det lät mindre dramatiskt ;)

Säg mig vad du tänker om detta

