En kvällslista

En lista stulen från Jessica Deluxe.

Vilken låt lyssnar du på idag?
Den låt jag lyssnat flest gånger idag är Glee’s version av What doesn’t kill you (Stronger). Sjukt peppig låt och dessutom riktigt skön att promenera till!

Vad var det första du tänkte när du vaknade?
Jag började direkt tänka på låttext in making faktiskt. Synd bara att jag somnade om ganska snart därefter och glömde bort de få fraserna jag hade kommit på…!

Har du ringt någon idag? Vem och vad sa ni?
Jag har ringt till min kära mor för att redovisa tankegångarna kring att jag ska bli min systers handledare vid övningskörning. Det ni!

Vilket humör är du på?
Just nu är jag faktiskt rätt pissed off. Ganska rejält, faktiskt. Men det är ingenting jag tänker ventilera bloggledes, möjligtvis imorn när jag fått sova på saken, fast det blir nog snarare telefon- eller chattledes med någon enskild.

Vad har du på dig just nu?
Min blommiga klänning från Ellos som jag ÄLSKAR trots att resåren i smocken inte längre är vad de borde vara… =/ Och så underkläder och strumpor förstås.

Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på
Jag är inte sugen på ngt att äta egentligen, jag är däremot törstig. En kall cola hade inte suttit fel nu… men jag har ju saft, och det är inte fy skam det heller…!

Hur mycket var din senaste lön på?
Lön minns jag inte, eftersom det var över ett år sedan jag fick lön senast. Senaste utbetalningen från FK var däremot kring 8000 kronor.

Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
Bensin!

Vilken var den första hemsidan du gick in på på Internet?
Idag eller någonsin? Om man säger någonsin så var det troligtvis Alta Vista, Hotmail eller Aftonbladet. Men troligast Alta Vista. Idag var nog Facebook först, därefter bloggen, och sedan Twitter.

Vad ska du göra ikväll?
Ptja, det är inte så mkt kvar av kvällen så resten lär nog ägnas åt tv-tittande och snart nog sömn.

Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad?
Jag har fått komplimanger för mitt hår idag, finevän var här och hämtade vatten imorse och då sa han att jag var fin =)

När fotade något senast, och vad?
Det blev den här bilden nu på kvällspromenaden. Det luktade så sjukt gott så jag blev stående där en stund och bara njöt… :)

Säg mig vad du tänker om detta

