Vecka 6

Vecka 24 – Kläder (Verson: Sexy and I know it!)

Vecka 6 här igen då!

Jag funderade vidare, och tänkte att för all del, visst kan jag berätta vad jag tycker är sexigt! Ta dock med i beräkningen att det kan skilja sig helt och hållet från person till person, vad som passar en person behöver per automatik absolut inte vara sexigt på någon annan.

Och två saker innan vi börjar:

1) Jag är inte riktigt överens med kroppsformerna på alla bilder nedan. Det är alltså plagget och inte nödvändigtvis personerna på bilderna som är sexiga! (Hade velat haft mer ”normala” människor och inte superdeffade modeller, men det var svårt nog bara att hitta bilderna).

2) Alla bilder är från google och den här gången orkade jag faktiskt inte klippa och klistra med alla bildlänkar, eftersom jag redan klippt och klistrat ihop bilderna tre och tre. Sorry!

.

Först ut: Det sexigaste av det sexigaste! SÅ. JÄVLA. HETT!

Varsel- och arbetskläder rent generellt. Sexy as hell!

.

Sedan har vi något för damerna. Korsetter. Det är såååå snyggt och sexigt, och trots vad folk verkar tro så är det inte bara smala personer som kan använda korsett. De är dock oftast sjukt dyra, men jag skulle gladeligen ha och använda en korsett om jag fick tag på en lämplig…!

Korsetter! Älskar…! I would if I could, trust me… :)

.

Underkläder och sådant då? Jag gillar killar i tighta boxers, det är sexigt. Det spelar egentligen ingen större roll vad killen har för kroppsform, stor liten eller mittemellan (jag pratar inte om familjelyckan nu), det är sexigt oavsett. På tjejer, och på mig själv, så gillar jag hipsters, gärna nåt slags spets-material. Det får mig att känna mig sexig. Beach-wear på killar, då är det långa badshorts som gäller.

Underkläder och badkläder

.

Sist ut så får det bli lite blandat. Jag tycker det kan vara sjukt sexigt med kille i huvtröja. Jag tänker mig då även att han luktar sjukt gott. GILLA! Kostym är rätt självförklarande va? Och sist men inte minst så har vi killen som har handduken virad kring midjan, som efter en stund blir killen som inte längre har handduken runt höften utan mer runt fotknölarna… Naket är sexigt…!

”Gott och blandat”!

You’re sexy and I know it!

One thought on “Vecka 24 – Kläder (Verson: Sexy and I know it!)

  1. Väldigt intressant inlägg faktiskt då jag själv känner att jag har någon slags fetish och det är nog så som du säger att det är något fix man fått för sig. Jag är också svag för varselkläder och tjejer i sånna, speciellt dom som är gjorda för regnet ;) riktigt härligt med en tjej i ett par varselregnbyxor

    Är lite nyfiken också men när du säger att du är svag för varselkläder, gäller det allt och alla material? Så som typ regnkläderna i den färgen?

Säg mig vad du tänker om detta

