Sportsligt

Ispremiär Modo Hockey 2012

Note to syster: Hockeyrelaterat inlägg!

Imorse funderade jag på när det är dags för Modos ispremiär, ifall man skulle försöka ta sig upp i år med. Kikade in på Modos hemsida, och såg att de igår publicerat nyheten om när ispremiären ska äga rum. Vilken timing , va?

Fjärde augusti är det dags. Två månader då ungefär. Jag är redan rejält taggad! Förra året var jag upp med Emelie, Elin och Elins kille (Emil tror jag han heter, det var nåt på E iaf! E-bilen liksom) och hade riktigt trevligt, men då var det ett lite större ”jippo” än vad det blir i år eftersom det var 90-årsjubileum förra året. I år ser det dock ut som att jag kommer få sällskap av världens bästa Joanna vilket är awesome eftersom det kanske inte blir så många livematcher i vinter. Man vet ju aldrig liksom, så då är det bäst att vara ute när det är sommar och gratis, haha :)

Lite bilder från förra året

På kvällen var det en väldigt intressant och underhållande paneldiskussion. Samtalsledare var chefsredaktören från Allehanda (minns inte vad han heter dock), coach Samuelsson, Franco Bergman, Foppa och Näslund! Grym kväll indeed :)

Åh som sagt, galet taggad för årets ispremiär! Screw fotboll, heja hockey!

Säg mig vad du tänker om detta

