Vardagen

Godmorgon världen!

Så var fredagen här igen. Vad är det för väder? Jag har inte orkat titta ut än… Jag hoppas på en helg med finväder, för det är dressyrtävlingar på Färsta i helgen och jag skulle vilja åka dit och titta. Och kanske fota lite.

Först och främst är det dock fredagen som ska göras klar, och det ska jag strax ta itu med genom att gå en sväng med Lillebror och sedan bege mig iväg till affektiva för veckans träff. Jag ska berätta hur duktig jag var som var arg häromkvällen! För tro mig, det är ett framsteg för att vara jag.

Jag blev för övrigt lite småförbannad igårkväll/inatt med, men det är en helt annan historia.

Hur som helst, jag önskar er en trevlig fredag!

Säg mig vad du tänker om detta

