Dagbok

Det blev en dag på stranden

Jag åkte till Lögdösjön förut. Det var fint väder när jag åkte hemifrån, men framme vid sjön var det hyfsat molning. Dock ändå varmt, så jag la mig på stranden med klänningen på. Där låg jag och lyssnade på Ligga med P3, det blev nog en 3-4 avsnitt tror jag. Efter en stund tittade dock solen fram, varmt och gött blev det där på stranden så då kunde man ju sola lite på riktigt. Inget bad den här gången heller dock, fortfarande lite för kallt i vattnet för min del. Knappt något folk där visserligen, så det hade kanske varit ett bra tillfälle att blotta fläsket, haha! :)

Aja, det kommer väl förhoppningsvis fler tillfällen för sol och bad, även om det varit grymt klent med det hittills…!

Säg mig vad du tänker om detta

