Photoshoot

Dressyrtävling

Idag har jag varit en sväng på Färsta och kollat på dressyrtävling. Såg bara andra halvan av Prix St. George, men det var riktigt kul att se. Duktiga ekipage. Dock så fick jag inte så något av de fyra placerade ekipagen, eftersom de hade ridit innan pausen, alltså innan jag kom dit. Snopet. Men jag hade trevligt ändå. Och så fick jag ju chansen att motionera kameran en stund med!

Den här hästen blev andraplacerad i Prix St. George. Snygging!
Den här hästen tävlade i MsvC på banan bredvid, och jag blev totalt TOKKÄR i den. Brun, vita strumpor, teckningen på huvudet… Åhh kärlek! Ge mig den!
Den var ganska stor med ♥

Nu ser jag fram emot att åka och fota på någon hopptävling utomhus med! Supertaggad!

2 thoughts on “Dressyrtävling

    1. Men Jessica vilket jävla öga du har! Jag hittade hästnumret så jag kollade resultatlistorna – det är tammefan en Briaravkomma! :O
      Den vann för övrigt både LA:3 och LA:4, men kom på 17:e plats av 25 i MSV C:1. Snygg som tusan dock!

Säg mig vad du tänker om detta

