Missförstånd på dressyrbanan

Dressyr är inte alltid en dans på rosor. I det här fallet tog det tvärstopp direkt efter en bytesserie. Teorierna i publiken där jag satt gick mest ut på att hästen troligtvis lagt tungan över bettet, men ingen vet ju säkert. Det tog någon minut, men sedan avslutade de programmet. På helt okej poäng dessutom!

På bilderna är en av mina förra instruktörer Gunilla, och hennes häst Cavatina (tror jag, lite osäker på hästen. Men jag tror det!) Hon är en ruggigt bra ryttare, tävlar på hög nivå i både dressyr och hoppning. Awesome.

Apropå ingenting, det var roligt att fota ut, var ju enorm skillnad att fota utomhus istället för inomhus. Jämför själva:

Inomhus (no shit?)

Utomhus!

Viss skillnad. Kul!

.

Nu ska jag ta ut Brorsan en sväng, sedan siktar jag på stranden. Yay!

Säg mig vad du tänker om detta

