Vardagen

Nu testar jag gummibandsmetoden

Jag skrev häromdagen om en tjej som ringt in till radioprogrammet Christer och berättat att hon blev av med sitt sockersug genom att sätta ett gummiband runt handleden, och snärta till varje gång hon tänkte på socker.

Jag ska härmas. Dock inte bara när det gäller socker, jag har en del annat som jag vill träna tankarna till att undvika med. Samtidigt kan jag undra, är det verkligen så jävla bra med undvikande, egentligen? Fast det handlar nog kanske inte så mkt som att undvika som att släppa ”fixeringen” skulle jag tro. Och i så fall är det ju okej.

Så, nu ska jag åka till birsta då och köpa Co… AJ! Eh.. Träffa en ki… AJ! Göra av med lite pe… AJ SOM FAN.

Får jag tanka då? Ja, det fick jag. Och köpa mat. Bra. Gummibandsmetoden har talat!

Säg mig vad du tänker om detta

