Lite lätt obehaglig

Har ni sett Telenor-reklamen där han sitter i en soffa mittemot ett par, och berättar om hur livet är för kort för att binda sig, och så vidare?

Partnerbyte-reklamen, kort och gott.

Jag tycker den är obehaglig. Den får mig att må lite lätt illa.

Jag stör mig för övrigt rätt mkt på samma man i en annan Telenorreklam, där han påpekar att ”Mallis ligger i Europa”, och spenderar semestern med att mobilsurfa. Jag blir lite arg när jag ser den, faktiskt.

Jag tycker inte om Findus-reklamen heller, den där frysta grönsaker/färska grönsaker ”jag bor i en mäklarannons, hashtag lycklig kille”. Åhh, jag får rysningar av den.

Uäck.

Nu ska jag försöka sova, och stänga av hjärnan. De senaste tre nätterna har varit fulla av mardrömmar, otroligt frustrerande, så jag hoppas jag slipper det inatt. Annars får jag väl se om jag kan hyra in nåt sovsällskap så man får en natts vettig sömn, det hade ju suttit fint!

Nåja, det kanske går bra annars med. Ensam är stark! :)

Godnatt!

Säg mig vad du tänker om detta

