Bättre lycka nu…?

Den här dagen har varit heaven and hell kan man säga. Heaven tack vare det trevliga födelsedagsfirande ute i Matfors, men hell på grund av bland annat min rygg. Vaknade tre imorse av fruktansvärt ont i ryggen, var mer eller mindre grinfärdig och panikslagen (det gör ju ont! Paniken kommer när det känns som att man inte har någonstans att ta vägen) i två timmar innan jag på nåt sätt lyckades somna om i några timmar.

Nu är det alltså dags att sova igen. Jag har inte speciellt ont just nu, men jag gruvar mig för att gå och lägga mig för jag vill inte vakna upp till samma smärta igen. Men man har ju inte så mkt att välja på faktiskt, för trött är jag, och varesig jag vill eller inte så skulle jag inte kunna hålla mig vaken resten av livet. And who would want to?

Så, godnatt.

Wish me luck.

Säg mig vad du tänker om detta

