Blogglivet · Teknik

Det händer inte ofta

Faktum är att det är första gången det hänt.

”Det händer aldrig mig!”
”Det är vad vi alla säger… Och med vi menar jag såklart de! Det är vad DE alla säger!”

Sorry fick en liten association där bara… :P

Det jag skulle säga, som faktiskt ÄR första gången, är att jag inte kan blogga på wordpress från datorn just nu. Sidan har laddat i typ en timme snart, men ingenting händer. Och ja, mina kära supportande vänner, jag har startat om datorn så det är inte där problemet sitter.

Nåja, det är väl inte hela världen. Hade tänkt lägga ut några bilder från dagen. Hade tänkt ösa lovord över hur mycket jag älskar kameran, att fota, och hur mycket roligare det är att ta bilder med den än mobilen.

Jag tänkte säga att jag nog blivit lite beroende av den. Och lite kär med.

Vänta. Stryk det sista. Inte lite kär. Mycket. Mycket kär!

3 thoughts on “Det händer inte ofta

  1. Mystiskt. Jag kollade med Twitter – vad WordPress själva skriver om allt som händer med WordPress – inga problem. Undrar hur kör du WP, från mobil, dator eller iPad?
    Hur är läget idag, torsdag?

    1. Ja jag vet inte vad det var som ställde till det, men igårkväll funkade det inte. Idag har det inte varit några problem. Och att blogga från mobilen igårkväll gick ju bra med, så det var bara något tillfälligt. Säkert min datorn som spökade på ngt vis ändå.

Säg mig vad du tänker om detta

