Hopptävlingar i helgen!

I helgen har Sundsvalls Ridklubb sin årliga nationella utomhustävling. Awesome! Det är en av mina favorittävlingar varje år, det är en riktigt trevlig tävlingsplats och det brukar vara rejält många intressanta starter. Ja, och många starter rent generellt. Dessutom ganska höga klasser. I helgen är högsta klassen 1,50, grymt. Hoppas på finväder, för jag planerar att hålla till på tävlingsplatsen ganska många timmar. Lillebror får jag försöka leja bort eller lösa på ngt annat vis, att ha med honom på tävlingsplatsen om det blir många timmar känns långt ifrån okej.

Åh, jag hoppas på finväder, jag är på fotohumör. Men det är sånna här gånger jag önskar att jag hade ett objektiv som man kan zooma mer med…! Men men, jag är glad för läget som det är nu med, slår ju mobilkameran any day! =)

Säg mig vad du tänker om detta

