Nu kostar Rumble gratis även för android!

Kära Android-vänner!

Nu har ni ingenting att skylla på längre! Rumble har kommit med gratisvarianten även till android, så nu är det bara att ta hem den och spela! (Okej, det kanske ha funnits ett tag, jag vet inte, men jag upptäckte det för några dagar sedan och har glömt att säga det.)

Så här ser loggan ut

.

Ni ska ju såklart spela mot mig. Aliva is my name.

Hey ho, let’s go!

(Jag spelar även mot i-fånar. Om någon kände sig osäker eller utesluten menar jag. Game on!)

Säg mig vad du tänker om detta

