Djuren i mitt liv · Photoshoot

Det regnar

Det regnar ute. Jag tycker inte om regn. Jag föredrar snöstorm framför spöregn utan att behöva fundera någon längre stund. Okej, lite opraktiskt med snöstorm mitt i sommaren, men ni fattar.

Jag är glad att jag åkte på tävlingen idag. Nånting i mitt huvud säger att regnet som faller nu inte är det enda som kommer falla den här helgen, och ärligt talat så har jag ingen lust what so ever att åka på hopptävling, how ever great, om det ösregnar. Eller ens regnar lite. Jag vill ha finväder! Jag vill fota fina hästar!

Det blev en del bilder idag iaf. Både hyfsat bra och riktigt usla. Och så en del ”fail”-bilder med. Jag känner mig elak när jag råkat ta en, eller flera, failbilder. Inte för att jag på något sätt dömer den som rider, utan för att jag känner mig taskig som råkade knäppa ett kort på något som gick galet. Samtidigt tycker jag att det är ganska häftigt att ha fått med något sånt på bild.

Shit happens, liksom. Båda var på fötter strax efteråt, och det var inte dagens otäckaste vurpa. Den knäppte jag inte på för det syntes redan i avsprånget att det där skulle gå fel.

Nåja.

Jag HOPPAS på finväder i helgen, för jag är verkligen supertaggad på att få fota mer. Jagvilljagvilljagvill!

Säg mig vad du tänker om detta

