Nästa veckoslut blir ett spännande sådant!

Leva i nuet? Vad är det? Jag har hört folk prata om det, men jag har inte riktigt fattat grejen… :P

Närå, jag är här nu också, ska snart gå en runda med jycken och sedan blir det affektiva, därefter drar jag iväg till Kungsnäs för lite meetingupplevelse.

Men nästa veckoslut då. Jo, så här är det. På torsdag får vi besök här hemma. Det är en tjej som ska komma hit. Hon är en galet snäll och glad tjej, hon har dock en hel del energi. (Det är inte Evelin). Hon är ganska luden. Ganska lång näsa. Fyra ben och svans.

Det är Nova som ska komma hit! Jag och Lillebror och katterna ska vara hundvakt över helgen, fram till tisdag. Hur det kommer gå har jag INGEN som helst aning om, jag har väl en svag aning om att det kommer vara kaos på fler än ett sätt, men det visar sig. Skulle det visa sig att det inte funkar med katterna så flyttar jag och LB in hemma hos Anso över helgen istället, så det löser sig alltid.

Men det är ju faktiskt inte det enda spännande som sker nästa helg. För nästa helg ska vi även spela på dop igen! Det ska bli lika roligt som alltid, vilket innebär att jag redan nu börjar bli nervös… Fast det finns ju visserligen en ganska bra anledning till det med den här gången, menne…. Ja, det kommer bli awesome. Största problemet är väl vad jag ska ha på mgi för kläder, haha!

Nåja.

Nu promenad, sedan hund- och hästliv så det står härliga till. Hej hej!

2 thoughts on “Nästa veckoslut blir ett spännande sådant!

Säg mig vad du tänker om detta

