Ungefär sist på bollen…

… Men jag MÅSTE få klaga på vädret. Jag håller på att frysa ihjäl! Av principskäl har jag spenderat större delen av juni iklädd kjol eller klänning. Dock ofta i kombination med en tjockare tröja över, eller ibland även ena vinterjackan (den tunnare).

Idag är jag på hopptävling på Kungsnäs (Sundsvalls Ridklubb). Jag kom hit strax innan 12, då skulle dagens första klass 1,20 precis starta. Det blåste, men solen värmde ändå hyfsat. Sedan gick solen i moln efter kanske en halvtimme-timme. Nu har jag dock stått vid ridbanans kant och tittat på inte mindre än 89 starter spritt över lite drygt 3 timmar, och jag kan lova att nu fryser jag. SOM FAN!

Det är ingen värme här kan jag tala om. När kommer sommaren? Kan någon tala om det för mig?

Jag ska dock härda ut en stund till. Eller, jag ska försöka. Nästa klass, 1,35 börjar om en halvtimme och min fd klubbkamrat Ida startar som nummer 17, plus/minus efteranmälda och strykningar. Jag vill ju gärna se henne rida.

Plus att det är roligt att fota ^^

Säg mig vad du tänker om detta

