Jag ska bara…

Ni lär väl snart kräkas på alla hästbilder jag lägger upp, men ni får stå ut någon dag till. Det är så himla roligt att vara på tävlingarna och fota, även om de flesta bilderna blir ganska så lika varandra.

Nu är jag visserligen galet trött och borde egentligen sovit för länge sedan, men jag har haft en mkt trevlig kväll i chattens tecken faktiskt! Ej att förakta. Men innan jag däckar i horisontalläge så måste jag bara ösa ut lite fler hästbilder…!

Detta är Tove och Indian Marco. Indian är en avkomma till Diana <3

Inte så mkt hopp på bilderna, men en hel del häst. Imorn kommer det mer, var så säkra! Men då kanske jag även kan göra en god gärning och skriva om nånting med. Fast vadå?

Godnatt!

2 thoughts on “Jag ska bara…

    • Ja jag tycker nog det jag med =) Det är nog dessutom det jag tycker är roligast att fota, så det spelar nog in det med… :)
      Svansen kom faktiskt med, på originalbilden, men dels stog det folk precis bakom och det var nåt stort svart precis i toppen av svansen som såg skumt ut, så jag klippte bilden. Önskar jag hade sluppit det dock, då hade den blivit kalas :)

Säg mig vad du tänker om detta

