Hälsan

Jag luktar skumt!

Inte illa alltså. Eller, det beror väl på vad man har för smak och tycke i form av olika lukter förstås.

Ni kanske märkte att jag hade varit i solen igår. Bränt mig lite lagom sådär. Så igår smörjde jag in mig med både kylbalsam och hudkrämer och gud vet allt. Och jag har faktiskt inte nämnvärt ont idag! Skönt! Lite strävt är det på näsan och på delar av axlarna, men i övrigt känns det som vanligt. Så länge jag inte ser mig själv i spegeln vill säga, då påminner jag lite med om han den där i Melodifestivalen som sjöng om kärleken, eller vad det var. Uhm… Björn Ranelid, så heter han. Min nyans påminner lite om hans, kan man säga.

Hur som helst. Jag tänkte att jag kan väl kladda in mig i lite jox idag med, för att återfukta huden och allt vad man kan tänka sig att man ska göra (jag vet inte, jag chansar). Insåg dock att min ÄLSKADE bodybutter från Partylight nu gått vidare till de sälla jaktmarkerna, den är helt enkelt inte lämplig att använda längre. SORG! Den andra bodybuttern som jag hade, den var inte heller speciellt användarvänlig. I konsistensen – ja. I lukten – nej. Så då blev det det tredje och sista alternativet. En bodybutter från The Body Shop som luktar… Hmm, jag vet inte riktigt, det står att den luktar fikon så jag antar att den luktar fikon. Det är dock ingen doft jag själv skulle ha valt, men just nu får funktion gå före luktsinnet.

Så ja, jag tror nog att vissa tycker att jag luktar kalasgott för tillfället, men själv stannar jag vid skumt. Jag luktar skumt.

2 thoughts on “Jag luktar skumt!

    1. Hehe jo jag minns vem den kom ifrån ;) Jaså är det Åhléns minsann, aja. Den var helt okej att använda iaf, fast inte min lukt riktigt.. :)

Säg mig vad du tänker om detta

