Vardagen

Hungrig…

Men hej och hå vad hungrig jag är. Jag har ingenting hemma (som jag är sugen på), oavsett vilket så måste jag ändå handla. Det är farligt att handla när man är hungrig… Jag är dock mest sugen på nåt sliskigt flottigt onyttigt från Max. Sjuuuukt sugen. Gummibandet används intensivt kan jag meddela!

Men ja, någonting måste jag äta innan jag åker någonstans. Det börjar bli på den nivån att man pga hungern känner sig yr och illamående. Det kom inte ens smygande den här gången utan bara PANG! Måste ha mat! NU!

Lite knäckebröd kanske, sedan borde man vara fit for fight igen.

.

För övrigt skulle jag vilja knuffa lite extra för veckans Vecka 6-tema. Vi har ett gästtema den här veckan, och frågan är: Är sex en rättighet? Jag ser fram emot alla intressanta inlägg som kan tänkas dyka upp på detta tema. Jag ska försöka skriva någonting själv med, jag skolkade ju faktiskt förra veckan. Jag ska bara komma på vad jag vill säga först..!

One thought on “Hungrig…

Säg mig vad du tänker om detta

