Vardagen

Supertaggad!

Igårkväll var jag hemma hos min syster för att repa inför helgens dop. Imorn kör vi igen tänkte vi, men jag är redan rejält taggad. Det känns bra, låten känns bra, sånär som en på en liten fras som jag skulle vilja byta ut, men i det stora hela tycker jag den är riktigt fin. Den andra låten känns också bra efter en liten tonartsförändring, så nu är det bara att nöta på fram till lördag. Jag tror det kommer bli awesome.

Som vanligt kommer vi, åtminstone om planerna blir som jag tänkt, spela in låtarna med mammas (Leifs) eller pappas inspelningsmojäng, så om det inte går allt för dåligt så kommer ni nog få höra låtarna efter helgen. Om intresse finns, förstås…!

Säg mig vad du tänker om detta

