One down, five to go!

Sådärja. Första kvällen som hundvakt är strax till ända, och ska jag sammanfatta det så kan jag kortfattat säga ”So far, so good”!

Lillebror är fortfarande lite pipig, men inte så farligt. Nova har skällt ett par ggr, men tystnar ganska snabbt igen, och så länge det inte är mitt i natten så är det väl inte hela världen heller. Kvällspromenaden gick över förväntan måste jag säga, inget skrik och panik eller draganden åt olika håll, utan båda två skötte sig prickfritt. Hoppas det fortsätter lika bra även resten av dagarna =)

Nu är det dags att sova. Jag är galet trött så det är ju helt onödigt att vara vaken i onödan då, haha. Dessutom har jag inget mer vettigt (eller ovettigt) att informera oss. Nu hoppas jag på en pip-fri sömn inatt.

Godnatt!

Säg mig vad du tänker om detta

