Jag måste sova middag nu

Dopet är avklarat! Dopet som faktiskt inte bara var ett dop, utan även ett överraskningsbröllop :) Jag och Emma och några fler visste dock om det, men de flesta hade ingen aning, så det blev en och annan förvånad min när Karin och hennes familj kom in i kyrkan till bröllopsmarschen. Sjukt vackra!

Sjungandet gick väl  helt okej. Jag lär väl lägga ut klippen nåt framöver, jag har inte lyssnat igenom det själv än. Det gick väl sådär. Av längtan till dig, som vi sjung för bröllopsdelen, den gick väl kanske inte jättebra, men det kunde förstås ha gått sämre. Jag var dock väldigt svajig i rösten. Dopsången gick desto bättre, så den är jag riktigt nöjd med! Emma spelade dessutom kanon på båda.

Efteråt blev vi bjudna på galet god lunch tillsammans med de övriga gästerna, riktigt rejält hade de gjort. Gott gott gott, nu behöver man knappast äta på resten av dagen! :)

Nu är jag dock SJUKT trött, och innan jag orkar varesig lyssna på inspelningen eller kolla igenom bilderna från tillställningen så måste jag faktiskt sova en stund. Det tycker jag att jag är värd!

Återkommer senare ikväll, men innan dess väntar ett ”gästinlägg” från Sexosofi… :) Stay tuned!

Säg mig vad du tänker om detta

