Vardagen

Uppsjungning pågår

Sitter i bilen och väntar Emma. Jag har alltid så dålig disciplin när det gäller att sjunga upp, så i stereon snurrar en skiva med julmusik. Alla sätt är bra, sägs det ju.

Jag drömde inatt att jag glömde både inspelningsgrejen och kameran, så när jag blev ifrågasatt om dopet ens ägt rum så hade jag inget bevis. Jag är inte säker på att det ens var något dop.

Men nu är det två timmar till drabbning alltså. Och här sitter jag och bloggar. Väntar på syster som tydligtvis är lite sen. Och jag är stressad som vanligt…

Önska mig lycka till, jag kommer behöva det!

Säg mig vad du tänker om detta

