Från toppen till botten

Igår och ikväll blev filmkvällar. Ja, bland annat, jag gör ju nästan alltid annat samtidigt som jag kollar på film, åtminstone när jag tittar själv.

Igår blev det, efter tips från min syster, 21 Jump Street. En riktig höjdare måste jag säga! Sjukt bra och underhållande film. Möjligtvis liiite långdragen framåt slutet, men överlag tyckte jag verkligen om den. Det är lätt en sådan film som jag kan tänka mig att se många fler gånger! Och det är inte bara för att Channing Tatum är en snygg jäkel… ;)

Men sedan blev det ikväll, och då hade jag bestämt mig för att se den senaste Pirates of the carribean-filmen. Åhhhh vilken besvikelse. Den var väl okej, men mer än så var det inte. Jag fastnade inte alls för den. Johnny Depp är ju bra som vanligt visserligen, men… nej, filmen saknade nånting.  Jag vet inte vad, men nånting var det iaf. Så ja, besviken.

Aja. Nu ska jag kolla på 8 Mile tills jag känner för att ligga med John Blund. Eller hur funkade det nu igen? Hur som helst. Det löser sig. Imorn är ju för övrigt sista dagen som hundvakt. Kommer nog bli ovant när det bara är jag och LB igen, plus att han eventuellt ska åka ut till Lenas stuga någon/några dagar, och leva livet med Helly :) Det blir säkert kalas det!

Nu film film film. Eminem-nostalgi.

Säg mig vad du tänker om detta

