Djuren i mitt liv · Hälsan

Jävla jävla ryggjävel

Fortfarande ont.  Fick tag på en Tradolan imorse och den stoppade jag i munnen och svalde, men jag tror inte det hjälpte så mycket… Inget ihållande iaf… :( stundvis har det kanske lättat lite, men tyvärr aldrig helt. Den här jävla ryggsmärtan ger mig sådan äcklig ångest så jag vet inte vart jag ska ta vägen… Borde kanske ringa vårdcentralen bara för att få lite upplysningar och tips, men jag lovar, om de återigen säger motionera och banta så kommer jag måsta slå någon…

Apropå rådgivning så måste jag nog ringa veterinären med ang Lillebrors kliande. Han kliar sig inte lika mkt längre, men han ser ut att ha gnagt bort (eller åtminstone vara på väg) päls på åtminstone tre ställen. No good…

Jävla skitdag alltså…

Säg mig vad du tänker om detta

