TV, Serier och Filmer

Den där Channing Tatum…

Häromdagen, uhm, i söndags, så kollade jag ju på 21 Jump Street, en film där Channing Tatum har en av huvudrollerna. Filmen var för övrigt riktigt bra. Igår satsade jag på en annan film där han har en av huvudrollerna, dock en helt annan typ av film än 21 Jump Street, men en som minst sagt var lika bra!

Igår blev det nämligen The Vow. Drama. Jag har sett reklam för den på tv, för ganska länge sedan dock, men jag minns att så fort jag såg trailern så fastnade jag, och kände att det var en film jag ville se. Och ni vet, när man sett fram emot att se en film, och undrar om man kommer bli besviken eller inte, och det visar sig att man inte alls blir besviken, inte ens lite? Det här var en sån film. Jag blev verkligen fast. Så himla go film. Rachel McAdams är den andra huvudrollsinnehavaren, henne gillar jag också.

Men ja, filmen är riktigt riktigt bra. I korta drag så handlar det om hur Paige och Leo (McAdams och Tatum) är med i en bilolycka, hon tappar minnet och han försöker få henne att bli kär i honom igen. Kind of. Den är egentligen värd betydligt mkt bättre än en beskrivning på en enda mening, men eftersom jag är totalt värdelös på att återberätta handlingar utan att det blir för mkt så får det räcka sådär. Jag kan däremot erbjuda er trailern:

.

.

Ja. Riktigt bra film faktiskt. Bättre än vad jag hade trott till och med.

Men den där Channing Tatum alltså. Han har ju lyckats med några riktigt bra roller han. Jag börjar undra vad mer han har gjort, som man inte sett? Jag tror Dear John var den första filmen jag såg honom i. Den filmen är BRA, men inte en av mina favoriter. Klart sevärd dock. Sedan är han ju med i Step Up, första filmen, som jag för övrigt ÄLSKAR. Och som sagt, 21 Jump Street, grym film, och nu The Vow, grym film.

Kollade lite på imdb.com, och han har ju faktiskt gjort en hel del, fast det kanske mest är biroller, jag vet inte. Det ska helt klart undersökas iaf!

Säg mig vad du tänker om detta

