Åh så störande..

Jag måste erkänna att jag har noll inspiration till Vecka 6 den här veckan.  Det är dock inte det som stör mig. Jag hade, istället för att skriva ngt helt nytt, tänkt återanvända ett inlägg om äldre människors sexliv, som jag skrev i samband med att jag kollade på nåt sånt där ”sex education show”-program på tv, men jag HITTAR det inte! Jag blir totalt galen. Jag vet ju att jag har skrivit det, men jag kan för mitt liv inte hitta det. Så nu har jag ägnat X antal timmar (ja, faktiskt) åt att kolla igenom bloggen för att hitta det, när jag istället hade kunnat gräva i hjärnan för att kunnat försöka komma på något nytt att skriva.

Åhh lilla hjärnan, dags att börja samarbeta…!

2 thoughts on “Åh så störande..

Säg mig vad du tänker om detta

