Sova tidigt kanske?

Jag har gått omkring och gäspat hela kvällen. Faktum är att jag gått omkring och gäspat mer eller mindre hela veckan, utan någon direkt anledning. Men jag funderar på att gå och lägga mig tidigt ikväll. Det finns inte direkt någon anledning att jag ska vara vaken ändå.

Jag tänkte väl egentligen bara kolla klart på The Glee Project, ta kvällsprommisen med Lillebror och sedan lägga mig. Kanske ta in dvd:n i sovrummet och kolla på någon film, men annars sova. Inte bara för att jag är trött, men även för att om jag sover så kanske jag slipper nervositeten över morgondagen, samt att ju snabbare det blir imorgon desto snabbare blir det avklarat.

Vi ska för övrigt gå in genom sidoentren imorn eftersom vi inte vet om det LB har är smittsamt. Men samtidigt tänker jag så här; katterna då? Om han hade ngt som var smittsamt, typ rävskabb, borde inte katterna också ha fått det vid det här laget? Nu vet jag visserligen inte när han i så fall skulle ha blivit smittad, och hur långt det är från smittotillfälle till ”insjuknande”, men ändå. Det känns ändå som att det skulle visat sig hos katterna också om det var något smittsamt. (Det tänkte jag dock inte på att säga när jag pratade med vet igår)

Nåja. Vi får väl se helt enkelt. Jag har en knut i magen av nervositet, men den försvinner väl tids nog.

Puh.

Säg mig vad du tänker om detta

