Internet

Tårtdekorationskonstverk!

Om det inte var ett ord förut så har jag uppfunnit det nu. Tårtdekorationskonstverk.

För några dagar sedan snubblade jag över en länk som tipsade om en Modo-bröllopstårta. Jag bara gapade när jag såg den, SÅ OTROLIGT HÄFTIG! Där kan man snacka konstverk. Men sedan började jag titta igenom resten av sidan.

Det var tårtdekorationskonstverk efter tårtdekorationskonstverk! Helt fantastiskt vilken kreativ och skicklig människa. Helt makalösa tårtor. Jag har ingen aning om ifall de är goda eller inte (det är de säkert!) men jag skulle lätt kunna ha en sån tårta bara för att få titta på den. Om jag bodde i Umeå och skulle ha något slags event – jag skulle LÄTT vilja beställa tårta från den här tjejen!

Jag lånar en bild från hennes sida för att illustrera hur otroligt skicklig hon är, här är Spök-kören!

Bildkälla: Johannastartor.se

Magnifikt! Säkert grymt gott med :)

Säg mig vad du tänker om detta

