Vardagen

Jag gick ut och fotade

Idag har jag varit ute och luftat kameran igen. Jag tycker om att lufta kameran! Lillebror fick dock stanna inne, det är hopplöst att försöka fota när man har honom med sig, han tycker liksom att det är halvtråkigt att bara smyga omkring långsamt… Ska man vara ute ska man ju röra sig framåt med lite fart, tycker han!

Det blev inte många bilder, och kanske inte så mkt att jubla för, men jag fick lite lust att fota gungor och lekparken i allmänhet. Så det fick bli så. Så nu ska jag kika igenom den och se om det blev nåt o ha, sedan kommer det säkerligen ut lite bilder.

Btw, har ni sett min söta nya favoicon? ;P Hittade ingen bra bild att ha så det fick bli en snurrig smiley istället… Haha. Lite roar de små, vetni!

2 thoughts on “Jag gick ut och fotade

Säg mig vad du tänker om detta

