Hallelulja!

Idag har jag varit hos min kära mor och hjälp henne med internet på hennes fräscha ”lilla” Samsung Galaxy SII. Trevlig telefon, även om jag nog gillar min bättre… ;) Hur som helst. Nu så har vi dessutom äntligen lycktas få till så att man kan använda deras trådlösa närverk när man är där och hälsar på, vilket är awesome. Lämpligt nog så hade min mobil annonserat om att det fanns en ny programuppdatering imorse, så det var ju bra att jag kunde använda mammas internet då.

Och nu är den alltså uppdaterad till en ny version av android. Det ser lite annorlunda ut, men generellt sett så är det mesta sig likt. Men en sak upptäckte jag, som jag saknat sedan jag skaffade den. Nu kan jag ÄNTLIGEN ta skärmdumpar! :D

HALLELULJA!

Jag vet, det är ingen stor grej, och jag lär väl säkert inte ens använda det speciellt ofta, men ändå, nu finns äntligen funktionen utan att man ska behöva göra nåt ”olagligt” med telefonen!

Oh happy day!

4 thoughts on “Hallelulja!

Säg mig vad du tänker om detta

