Blogglivet · Teknik

Något som stör mig

Hej! Jag har ett i-landsproblem.

WordPress är bra. Jag gillar wordpress. Jag gillar det mycket. Men det finns en grej som stör mig. När man går tillbaka i arkivet, typ genom att klicka på en speciell månad eller dag, eller på en kategori eller tagg, så får man bara upp sammanfattning av inläggen… Jag vill ju se hela inläggen! Jag orkar inte klicka på vaaarje inlägg för att läsa eller leta någonting. Vem har tid med det liksom?

(Jag har tid med det, iofs, men nu ska vi inte vara sådana).

Jag satt och kollade igenom massa inställningar igårkväll, men jag hittade ingenting som kunde se ut som att det skulle hjälpa mig med mitt problem. Jag googlade lite också, men jag blev inte mycket klokare. Kan ha haft något att göra med att klockan var närmare 02 än 22, så ögonen kan ha varit lite lätt grumliga.

Är det någon som har nån aning?

4 thoughts on “Något som stör mig

  1. Så är det för mig också. Hände när jag bytte design. Skitstörigt. Dessutom försvann alla bilder till inlägg utan titel. Innan designbyte hade jag inga såna problem.

    1. Oj! Det lät inte kul. Bilder är ju halva nöjet höll jag på att säga, nej kanske inte, men de kan vara rätt viktiga för både en själv och för sammanhanget… Trist att det försvann… :(

  2. Vad jag kan se så är det förknippat med det tema, som du använder. När jag tittar i ditt arkiv så får jag precis som du säger – ett sammandrag. Däremot, när jag tittar på arkivet (kalenderarkivet) i min blogg, tema Coraline, så får man se hela inlägget.
    Enda förslaget är att du byter till ett annat tema :-(

    1. Det är så pass alltså.. Jäkla skit. Ja, nej då får det vara som det är. Jag gillar verkligen det här temat, så fram tills dess att jag lessnar så får jag väl stå ut då, helt enkelt!

Säg mig vad du tänker om detta

