Djuren i mitt liv

Till helgen blir jag hundlös, minsann

Lillebror ska åka på ”semester”. Haha :) Han ska få hälsa på hos moster Lena och se om han kan muntra upp Helly. Helly och Lillebror tycker om varandra, och eftersom Helly inte är så glad över att vara ensamhund sedan Falcon togs bort så ska hon få sällskap åtminstone över helgen. Det passar extra bra eftersom jag har planerat att åka bort då… :)

Falcon och Helly, bild från förra sommaren

Jag tror att både Helly och Lillebror kommer tycka om att få umgås lite tillsammans, och vid det laget räknar jag med att LB är trattfri dessutom. Han klar sig mest som en normal hund vid det här laget, och rumpan blir verkligen bättre för varje dag som går. Helt otroligt hur stor skillnad man kan se från en dag till en annan. Han kommer dock fortsätta behandlas perioden ut, självklart, även när han åker på sin lilla semester.

Goda vänner!
Säg mig vad du tänker om detta

