Så vet man att en film var bra

Igår såg jag en film. Det var en riktigt bra film, faktiskt.

Idag har jag varit på stranden. Varmt och skönt när solen var framme, kallt och eländigt (nåja) när solen gick i moln, men jag var ändå där i lite drygt två timmar. Man måste smida medan sommaren är varm, typ.

Sedan kom jag hem. Var sugen på att kolla på film. Bestämmer mig för att kolla på samma film som jag såg igår. Det är antingen ett tecken på 1) att filmen var riktigt bra, eller 2) att jag inte alls förstog den. I det här fallet är det alternativ nummer ett. Tveklöst.

Vad var det för film då? Jo, Water for elephants.

Om ni inte redan gjort det – Se den. Bara se den.

2 thoughts on “Så vet man att en film var bra

Säg mig vad du tänker om detta

