Time to make some music!

Om några timmar ska jag då alltså sätta mig i bilen och styra den en aning norrut. Hur länge jag ska köra vet jag ganska exakt, hur länge jag blir borta är mer osäkert. Vi får se helt enkelt. Fördelen med att ha bil kan man säga! Jag kan åka när jag känner för det eller när sällskapet sparkar ut mig. Smidigt.

Men för att kunna köra sådär fint och harmoniskt som bara jag kan så behöver jag något bra att lyssna på. Frågan är bara vad… Musik kanske? En mixskiva kan sällan bli fel. Eller radioprogram kanske? P3 levererar ju både Krister, Ligga med P3 och P3 Dokumentär. Bara att välja och vraka med andra ord.

What to choose, what to choose…

Postat med WordPress för Android

Säg mig vad du tänker om detta

