Fråga chans-lappar, fast tvärtom

Genom ett blogginlägg från tisdagen hos Kill your darlings, så kunde man komma vidare till det här fantastiska inlägget. Jag ÄLSKAR lapparna! Så sjukt rolig idé. Man kanske skulle ha några sådana i beredskap, liksom ”bara för att”. Man vet ju aldrig. Och eftersom många verkar ha så svårt att spotta ur sig varför det inte är lämpligt att fortsätta en relation, oavsett om det är på dejtingstadiet eller kk-stadiet eller i vissa fall även förhållanden.

Jag kanske borde göra några lappar åt mig själv med, jag är ju faktiskt inte världens mest talföra jämt jag heller.

Säg mig vad du tänker om detta

