Dagbok

Kasta sten i internethus?

Ni vet inlägget jag skrev senast, det om att vara anonym på nätet? Jag fick lite känslan av att jag kastade sten i glashus vad gäller det inlägget, fast kan inte riktigt sätta fingret på varför.

Just nu har jag för övrigt huvudvärk. Känner mig allmänt tung och seg i kroppen. Jag vet inte, kanske man skulle lägga sig och ta en liten tupplur bara sådär…? Brukar ju försöka att undvika att sova på dagen, men samtidigt är jag inget vidare sällskap om jag ska vara mossig i huvudet heller.

Det får nog bli så faktiskt! Konsekvenserna av dagsoverier får bli ett senare problem helt enkelt!

Postat med WordPress för Android

Säg mig vad du tänker om detta

