Man kan ju inte bli nöjd jämt

Idag har vi varit ute och tittat på konst. Det var en hel del intressant konst, men mycket av det var helt enkelt bara konst-igt. Några favoriter hittade jag; skor som stod uppställda på en rad, badkar som stack upp ur marken, ett ansikte gjort av bokstäver, kavajer som hängde uppe i luften, ett annorlunda trafikljus och tre ”trädkramare”. De fastnade jag för.

Jag fotade med, men faktum är att så gott som alla bilder blev skit eller skittråkiga. Inte nöjd. Får väl se om lite efterpill kan göra dem roligare, men det får bli imorn när jag kommer hem!

Nu ska jag pausa huvudet en stund, för nu är huvudvärken på gång igen. Tråk.

Hej så länge.

Postat med WordPress för Android

7 thoughts on “Man kan ju inte bli nöjd jämt

  1. Kan inte annat än att bli avis , hade själv velat se Umeå men istället blev det en tripp tillbaka till Dublin :-( Hoppas du har det mysigt uppe i norr.

      • Skojar du ? :-) Jag hade gett mycket för att bara kunna sticka iväg sådär till Ume , därför avundas jag dig Erika . Då man har bott där några år så har man ju en del minnen därifrån . Nä jag är verkligen avis :-) Dublin är inte så spännande som det låter :-)

Säg mig vad du tänker om detta

