Dagbok · Personligt

The botten is nådd

Det kommer en punkt när man bara känner att ”Nu får det vara nog”. Det kan handla om hur man tillåter sig att behandlas av andra, det kan handla om hur man själv beter sig mot andra, eller hur man beter sig mot sig själv.

Ibland får man känslan av att man har en ganska ”äkta” bild av sig själv. Inte förrän man ser vad andra ser, så inser man att det är hög tid för en förändring. Den tiden är nu, kan man säga.

Jag tänker inte gå närmare in på det hela, jag känner bara att jag nått en punkt då jag inser att det inte är hållbart längre. Det går liksom inte. Jag vill inte mer.

Och som avslutning på det så får ni se en av de otroligt fina bilderna som tagits i helgen. För ja, de är ganska fina även trots att det är jag som är motiv…! Fotografen är awesome dock :)

Konsten att hålla sig för skratt
2 thoughts on “The botten is nådd

Säg mig vad du tänker om detta

