Dagbok

Godmorgon världen

Jag tänkte säga något om ”Vilken underbar dag” och ”Vart åker vi idag?”, men äsch. Underbar vet jag inte för jag tror inte jag vaknat än, det här är INTE min tid på dygnet… Jag känner att mitt halvtaskiga morgonhumör gör sig påmint, tur att jag kan uppföra mig ändå.

Den andra frasen är dock betydligt lättare att besvara eftersom jag ju faktiskt åker hemåt idag. Om ganska precis en timme, för att vara exakt. Tycker dock inte om att köra när jag är så här trött, men det hinner kanske ordna till sig på en timme. Får väl se till att poppa hög musik i bilen annars så kanske jag vaknar.

Om den sabla stereon vill funka, det vill säga!

Wish me luck and a safe trip, så önskar jag eder en trevlig tisdag.

Postat med WordPress för Android

Säg mig vad du tänker om detta

