Vardagen

Definitionen på fail!

Hahaha ibland har man ju verkligen ingen koll på vad man fota för något…!

Jag åkte ut till Smack-deltat förut för att lufta kameran lite. Jag tänkte, att det får gå så länge det går, och börjar det regna så får jag väl skynda mig tillbaka till bilen bara. Vädret var på min sida dock. Inspirationen däremot – not so much. Men jag körde lite sikta-klicka ändå, när jag ändå var där liksom.

Jag vandrade omkring där iaf. Hade inte tänkt gå ända bort till stranden egentligen, men där hamnade jag ändå tillslut. Inte på nudistdelen dock, jag höll mig i utkanten av den vanliga stranden. Precis innan jag lämnade stranden såg jag en humla som satt på en tistelblomma, och tänkte att det nog skulle kunna bli en bra bild. Tog ett antal bilder på blomman och humlan, och när jag var nöjd så gav jag mig iväg.

Nu började jag kolla igenom bilderna. Kom till humle-bilden, tittade lite närmre och… HELA STJÄLKEN ÄR FULL AV SMÅKRYP! Åhhhhh så obehagligt! Åhhh det kliar i hela kroppen på mig när jag kollar på den, haha. Därför ska nu även ni få lida lite ;)

Nån fler än mig som det kliar på?!

 

Säg mig vad du tänker om detta

